Yeni Dizi: Son

Atv de yeni baslayan bir dizi SON. Gercekten enteresan bir dizi. Bugun 2nci bolumu oynadi. Ilk bolumu tam izleyememistim. Ama bugun basindan sonuna kadar izledim.

Dizinin iki yonunu cok sevdim. Birincisi ilk defa heyecanli ve gizemli bir dizi yapmayi basarmisiz. Cidden merak ediyorsunuz ve birseyler kafanizi karistiriyor. Cunku genelde daha birinci bilemediniz ikinci bolumden sonra neler olucagi belli olur. Ama bildiginiz son ancak 2 sezon sonra gelir. Ama SON da suan birakin sonunda nolucagini, suan noldugunu anlamak bile zor. Cunku dizi 4-5 farkli zamanda ilerliyor. Benim takip ettigim kadariyla 95-99-2010-2012 ve 2013 te geciyor. Evet yanlis okumadiniz. 2013 yazinca noluyor yaaa dedirtiyor insana. Dizi Istanbul disinda Iran da da geciyor. Bence merak uyandiran bir dizi.

Ikinci sevdigim yonu ise dizinin kisa olmasi. Evet, buna cidden sasirmamak elde degil ama dizi kisa. Dizi 8 de basliyor ve ozet dahil 10 da bitiyor. Bence taktir etmek lazim. Cok guzel birsey olmus. Yani butun diziler bence boyle olmali. Dizinin kadrosuda gayet basari.

Suan icin bu kadar ama bence takip edilmesi gereken bir dizi. Herkese tavsiye ediyorum.

Herkese iyi gunler ve iyi seyirler.

“Yeni Dizi: Son” için 8 cevap

  1. benide ilk fragmani sasirtmisti. bianda son dakika haber diye gelip ucak kazasi ile felan butun aileyi ne oldu ya diye korkutmustu 🙂 fragman oldugunu ilk basta cunku anlayamamistik cidden bisey oldu sanmistik :))
    bende ilk bölümü internetten 2. ise dün tvde izledim. dizi kisa suan evet bende sasirdim ama o dizi uzamaz insallah ya ne bilim sanki genelde kisa bile baslasa o dizi nedense uzadikca uzuyor zamani.. özette ztn dizi kdr sürdü oda ayri 🙂 sanirim rekor kirmis dizinin ilk bölümü. birde fark ettin mi bilmiorm ama ilk baslarken 25 bölüm cikiyor ve yayinlanmis bölümlerinin üzeri ciziliydi. o 25 bölümü herhalde bir sezonu demek oluyor. tutan bir dizi olursa cunku bizimkiler pek tadinda birakmazlar böyle seyleri :))

  2. Evet o 25 olayini gordum bende. Ama galiba bu sefer kararilar ve sadece 25 bolum yapicaklar. Bence tadinda birakirlarsa super olur. Cunku bugune kadar birseyi tadinda birakma gibi bir aliskanligimiz olmadi:)

    Fragmanda superdi bu arada:)

  3. gercekten iyi olur ve degisik olur yillarca sürmeyen bi dizimiz olsa.
    su uzun dizi aliskanligimiz keske bitse.
    hem oyunculara yazik hem de yillarca hic durmadan vazgecmeden izleyen insanimiza :))

  4. Hayir uzun olupta adam akilli olsa neyse. Ama bizde uzadikca suyu cikiyor.

    Amerikada var yiginla dizi 8 sezon olan ama bizde 2nci sezonda baymaya basliyor.

  5. ya uzun derken mesela 90 dakika süren dizilerden bahsediyorum. yoksa 8 sezon boyunca deli gibi izledigim diziler var benimde hala. bir de bi aglama sahnesi bi böyle sacma sapan müzik esliginde duygusal sahneler beni cileden cikariyor. reklamlar yüzünden zaten artik butun dizileri internetten izler oldum.reklam araya girince birde nerdeyse 3 saat oluyor dizi. manyak rakamlar ya valla o kadar zamanimizin calinmasi. oysaki yabanci diziler süper. 45 dk kisa ve öz ve heycanli! 🙂

  6. Evet haklisin. Dizinin kisa olmasida onemli. Cunku uzun olunca yarisi bakisma ile geciyor. Kisa ve oz olmasi guzel birsey.

  7. sanirim bu diziyide biraktim ben. son bölümünü izlemedim.. artik türk dizileri zaman kaybi gibi geliyor. :/

  8. Bende son bolumunu izlemedim. Ama birsey kacirdigini sanmam cunku cok degil, ultra karisik bir dizi. Bizimkiler degisik birsey yapalim demisler ama onuda biraz abartmislar sanki. Zaten cevremde izleyipte birsey anlayan gormedim.

Yorumlar kapatıldı.