Touch

Nasil baslicam bilmiyorum ama ilk bolumunu suan bitirdim. Touch inanilmaz bir dizi. Hemen sizlerle paylsmak istedim. Dizinin yaraticisi Tim Kring. Bas rolde 24 ten tanidigimiz Kiefer Sunderland var. Sahsen 24 u hic izlemedim ama orda bir ajani canlandirdigini biliyorum. Burdaki roluyle cok farkli. Touch ta en esrarengiz karakter hic konusmayan ve sayilarla arasi garip bir sekilde iyi olan 11 yasindaki Jake ( David Mazouz ).

Birsey anlatmak istemiyorum ama su kadarini soyliyim. Ne zamandir yabanci dizileri takip ediyorum ve bir suru dizi izledim ama bunun kadar heyecanli ve muthis bir ilk bolum izlemedim. Cunku diziler genelde ilk 4-5 bolum seyirciyi alistira alistira hikayeye sokar ve ondan sonra heyecanli bir olay olur. Touch ta isler biraz degisik. Daha ilk bolumden noluyourz ya oluyorsunuz. Tim Kring bundan once Heroes un yaraticisiymis. Sahsen Heroes un ilk 2-3 bolumunu izlemistim ama bundaki heyecanin onda birini bile yasamadim. Simdi sizlere once fragmani sonra da ilk bolumunu izlemenizi siddetle tavsiye ediyorum. Ikinci bolum ne zaman diye bakicam ve mutlaka takip edicem. Bu arada dizinin imdb puani 8.6 . Gayet iyi bir puan ama ilerki bolumlerde artar gibi geliyor bana.

Fragman
http://www.dizimag.com/touch-1-sezon-0-bolum-720p-izle-dizi.html

Ilk bolum
http://www.dizimag.com/touch-1-sezon-1-bolum-izle-dizi.html

Herkese iyi seyirler.

“Touch” için 5 cevap

  1. meraklandim bende simdi. heycanli bi dizim daha oldu desene 🙂 o zaman hemen bu gece izliyoruz 🙂 dizimag.com biraz karisik bi site degil mi? bir de sanirim hemen yayinlanmiyor diziler, pek cözemedim ya :/

  2. Aslinda kullanmasi cok kolay bir site. Hemen yayinliyorlar. O acidan bir sikintisi yok.

    Diziyi izle mutlaka super bir dizi bence. Yalniz 2nci bolum ne zaman daha bulamadim.

  3. Imdb de 19 Mart gozukuyor ama insallah o kadar bekleyemiz. Yani cok fazla ara girmis olucak.

  4. hadi ya o zamana kadar yani unuturum yahu dizinin ilk bölümüünü :/
    biraz skici basliyor dizi sanki, yani dünyadaki herseyin tesadüfleere bagli olduguna deginen bi konusu var. ama en son telefon caldi felan tak diye o sekilde bitti. o yüzden ne yalan söyligim merak uyandirdi.

  5. Olaylarin hepsinin birbiri ile baglantili oldugunu anlatiyor. Soyluyor ya kirmizi bir iple baglidir olaylar diye. Bence gayet guzel bir bolumdu. Beni cok cekti sahsen ama bu kadar ara olmasi guzel degil tabiki. Mutlaka bir cozum bulmalari lazim.

Yorumlar kapatıldı.