Alcatraz

J.J Abrams’dan yine yepyeni bir dizi ekranlarda. Alcatraz’in ilk 3 bölümü yayinladi ve biz ailecek pazar günü oturup ard arda diziyi heycanla izledik. Kisacasi Alcatraz adasi 1861 – 1963 yillari arasinda gercekten hapishane olarak kullanilmis ve simdiyse kuslarin korundugu özel bir ada olarak geciyor. En korkunc mahkumlar kapatilmis zamaninda bu adaya. Dizinin konusuda zaten burdan geliyor. Aralik ayinda Fragmanini izlemistim ve bende büyük merak uyandirmisti.
Eger izlemediyseniz buyrun fragman ile baslayin derim: http://www.youtube.com/watch?v=J_jAlFqvASU
Alcatraz hapisanesinden 1963 yilinda bir anda 302 kisi kayboluyor ve bu mahkumlar günümüzde bir anda ortaya cikiyorlar. Gizemli bir polisiye daha. iyi seyirler 😉

“Alcatraz” için 23 cevap

  1. bence baya iyi bi dizi. 4. bölümün dümesini merakla bekliyorum yani. Annem mesela cok öyle ilgili olmaz, o bile pazar günü dizi keyfi yaparken baska bölüm var mi koy izleyelim felan dedi yani :))
    Yani Lost, Fringe giibi gizemli diziler ilgini cekiyorsa bence buda baya iyi.

  2. Tesekkurler,

    Lost izlemedim ama Fringe in ilk 2 sezonunu soluksuz izledim. Ben bakiyim en iyisi bunada:)

  3. Fringe’in ilk 2 sezonu beni de cok sarmisti, ama uzun zmndir 3.sezonu izlemeye calisiorm da bi türlü bitmedi.. gerci 4. sezon baya iyiymis dedi bi arkadasim. 3. sezonun sonlara dogru yine heycani artiyor yavastan.
    izleyebilme firsati buldun mu alcatrazi? yorumlarini bekliyorum. bu arada her sali aksami yayinlaniyormus, yani her carsamba alt yazi ile tamamlanmis bi sekilde izlenebilir 🙂

  4. alcatraz’ı ben izledim. her türlü tutacak başarılı bir dizi.

    konsept başarılı bir konsept bir kere. prison break tarzının dışında, zaten kaçmış olanları tekrar içeri tıkmaya yönelik bir dizi.

    şimdilik tek tek topluyorlar dışardan adamları. eğer böyle 10-15 tanesini bir arada içeri tıkacak bir yöntem bulamazlarsa, en az 250 bölüm falan çekilir herhalde 😀

  5. Evet bende cok begendim 🙂 hatta bugun yayinlandi yarinda artik izleriz 4. Bolumu.. Bakalim Ca’nin yorumlari ne olacak 🙂

  6. Ben yeni basladim ama eg keske soylemeseydin yaaaa:D

    Lutfen bu kadar detay vermeyin:)

    Bitiriyim yorum yapicam ama suan icin guzel bir dizi:)

  7. :)) evet dedim sana baya iyi diye 🙂 surekli devam edip izleyesin geliyo valla fena bisey. ordaki sarisin polisin yerine ama sanki baska biiri oynasaydi daha iyi olmazmiydi ya. o kadini pek yakistiramadim ben sanki diziye.

  8. ne detayı vermisim ya? abi tututkluların tek tek disarda gezdigini biliyorsun da, onların tek tek iceri tikilacagini soylemek mi spoiler oluyor 😀 hayret biseysin ha.

  9. ohoo hadi ama Ca bi an önce izlede bitir :)) eve gidince ben smdi indiricem 4. bölümü bi izligim hemencecik :))
    yazik ya sevgili oy icin biri indirsin arsiv yapsin cocukcagiz kacircak simdi hepsini. döndügünde bol bol izlesin 🙂

  10. Bitirdim simdi. Walla 3ncu bolumden sonra dedim boyle tek tek iceri isi biraz sikar ama 4ncu bolumden sonra fikrim biraz degisti. Isin esrarengiz tarafi cikti. Biraz heyecan daha lazim ama bence.

  11. Hadi ya meraklandim simdi 🙂 suan indiriyorum hatta 4. Bolumu izledikten sonra yorumlarimi paylasicam 🙂

  12. ya ama haksızlık bu! öyle kapıyı açıp arkaasında ne oldugunu göstermemek cok ayıp cok kınadım !! :))

  13. Evet yaa :)) neyse artik haftaya 5. Bolumun bian once dusmesi dilekleriyle :-)) vampire diarieste 3 subatta yeni bolumu gecen hafta yayinlanmadi :-/

  14. Ewt beklicez artik.

    Dizilrin cogu gecen hafta yoktu. Neden acaba? Zaten tatilden yeni ciktilar.

  15. Hic bilmiyorumki. Bu arada fringe dizisinde sende mi 2. Sezonu bitirnce izleyemedib daha? Ben ilk 2 sezonu soluksuz izledm sora kiz obur tarafta kaldi malsi derken izleyemedim dogru duzgun 3. Sezonu. Gerci bi arkadasim 4. Sezon baya iyi dedi. O yuzden 3. Sezonun 15. Bolume kdr izledim ve gercektende yavastan kapiyo dizi izleyeni tekrardan. Sen niye biraktin ?

  16. Yaa bende 3ncu sezonda biraktim. Pek sarmadi izlemedim hic. Cunku abarti oldu artik. Yani hersey donup dolasip Bishop i buluyor fln. Ama banada soylediler 4ncu sezon cok iyi diye. Bu arada yeni yazdim Touch a mutlaka bakin.

Yorumlar kapatıldı.