Yeni Survivor

Acun program yapmaya doyamiyor. Bir programi bitiyor digeri basliyor. Dans yarismasi bitmeden, o sirada yetenek sizsiniz basladi. Yetenek sizsiniz bitmedende yeni survivor in haberleri gelmeye basladi. Bugun okuduguma gore yeni survivor da unluler yarisicakmis. Eger okdugum dogruysa Nihat Dogan, Pascal Nouma falan var. Dusunebiliyormusunuz Nihat casino online Dogan normalde ne kadar dalga gecilen biri, simdi bide adaya konunca nolucak acaba?:D

Acun Ilicali yi elestiren cok kisi var ama ben tebrik ediyorum cunku adamin alternatifi yok. Yani cogu kisi aman Amerika daki programi gelip burda yapiyor diyo ama Acun dan baskasida buna cesaret edip yapmiyor. Onun icin adami taslamak yerine kutlamak lazim. Evet deli para kazaniyor ama her zaman bir dengesizlik var zaten para kazanmada.

Bakalim nasil olucak yeni survivor, eger unluler olursa ve Nihat Dogan olursa bomba ustu bomba olur. 🙂

“Yeni Survivor” için 7 cevap

  1. ya evet :)) adamin ses tonu hareketleri sözleri resmen komedi zincirine dönüstü. yeteneksizsiniz de taklit yapmak icin cikanlar nihat dogan taklidiye begeni kazaniyor. 🙂 yani ama bende gülmüyor degilim. bir sekilde adam gündemde kalmayi basardi :)) senin ruhun benim ruhumun önünde saaad eder ca 😀 öyle biseler iste 😀

  2. Bence cok bomba olucak eger yaparlarsa 😀

    Millet nette dalga gecmeye baslamis zaten 😀

  3. dövsün ya zaten nihat dogan tam böyle dövülmelik. stresli dönemlerinde al karsina döv döv rahatla döv döv rahatla.. öyle bi tip yani :))

Yorumlar kapatıldı.